aaaaCzęsto usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.aaaa
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment pełnej wersji całej publikacji. Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji . Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez NetPress Digital Sp. z o.o., operatora . Zabronione s¹ jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej od-sprzeda¿y, zgodnie z . Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie internetowym Niniejszy ebook jest własnością prywatną . Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli . © Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl Data: 14.11.2006 Tytuł: Marketing Impulsowy Tytuł oryginalny: Impulse Marketing Autor: Scott Lewis, Dr Joe Vitale Tłumaczenie: Bartosz Kurkiewicz Wydanie I ISBN: 83-7521-061-7 Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Skład i korekta: Anna Grabka Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Netina Sp. z o. o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: www.ZloteMysli.pl EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI WSTĘP - DAN KENNEDY ...................................................................5 JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY? ..................................7 49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO .....................................11 1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? ...............................................11 2. Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację. ..........................13 3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy ............................................................14 4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią .......................................15 5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej .........................................................17 6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy ...............................................18 7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę .....................................................19 8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt ...........................................................21 9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy ...................................................22 10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna ...........................................23 11. Strategiczne znaczenie kolorów ............................................................25 12. Zasada “O mały włos” ..........................................................................26 13. Niewielkie, częste wygrane ...................................................................27 14. Drobne zmiany w tym co znane ...........................................................28 15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące ..................................29 ......................................30 17. Niech projekt wzbudza niepokój ..........................................................32 18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone ..................................................33 19. Najmij statystów ...................................................................................34 20. Wykorzystaj wąskie korytarze .............................................................35 21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do hazardu ................................36 22. Minimalistyczny wystrój kasyn ............................................................37 23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno .............................................38 24. Niskie sufity .........................................................................................39 25. Podziel kasyno na mniejsze części .......................................................40 26. Niech przejścia z dywanami prowadzą wnętrza ......................41 27. Zrób użytek ze znaków .........................................................................42 28. Jak zmusić klientów żeby do głównych sal .............................43 29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką .................................................44 30. Kluby graczy jako “biegli” do Ciebie? ..................................45 31. Kluby graczy zachęcają do gry ..............................................................46 32. Płać za przegrywanie ............................................................................47 33. Kradzione tuczy ...................................................................................48 34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić! . .50 35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze .............................................51 36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską 52 37. Obstaw za jedynie $1 w danych ..............................53 38. Pamiątkowe sztony ..............................................................................54 39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy .......................................................56 40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę? ..........................................58 41. Dodatkowe zyski ...................................................................................59 Karaibskim Stud Pokerze 16. Specjalny zapach może zachęcać do sami źródło pozyskiwania 42. Dźwięk zwycięstwa ..............................................................................60 43. Osobiście zaadresowane listy do klientów ...........................................61 44. Turnieje dla graczy ..............................................................................62 45. Slogany nie wystarczą ..........................................................................63 46. “Zwiąż” klienta ze sobą ........................................................................64 47. Znajdź odpowiednie “połączenie” ........................................................65 48. Przyciągaj ludzi jedzeniem ..................................................................66 49. Co jeszcze? ...........................................................................................67 BONUS 1 .........................................................................................68 Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji ..........................68 BONUS 2 .........................................................................................72 To gdzie jesz również ma wpływ na zyski! ..................................................72 BONUS 3 .........................................................................................75 Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy? ...................75 BONUS 4 .........................................................................................80 Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas ............................................80 BONUS 5 .........................................................................................82 Chytre sztuczki kasynowe ...........................................................................82 1. Zamykaj ludzi w środku. .....................................................................82 2. Spróbuj ich nieco podchmielić. ..........................................................82 3. Trzymaj ich “przy nadziei” .................................................................82 BONUS 6 .........................................................................................83 Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas ....................................83 • ..............................................................................................83 Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do Ciebie przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze. ..........................86 Jay Sarno część 2 - Circus Circus .........................................................89 Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus. ......93 Zasada wszystkiego w jednym, oraz siła środowiska. ............................96 BONUS 7 .........................................................................................99 Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World. ..................99 O AUTORACH ................................................................................102 Flamingo • • • • Mirage Steve Wynna: [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpies-bambi.htw.pl
|
|
 |
Odnośniki
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.Makeover - Farah Setton, Angielski, Materiały z Flo-JoeMatylda Rokeby - Walter Scott, Nieposortowane (2)Maria - Joe Dassin, karafun song, Karaoke, Pliki MIDI zespolami od a do z, Joe DassinMarie-Ange - Joe Dassin, karafun song, Karaoke, Pliki MIDI zespolami od a do z, Joe DassinMarie-Madeleine - Joe Dassin, karafun song, Karaoke, Pliki MIDI zespolami od a do z, Joe DassinMarche aux puces (le) - Joe Dassin, karafun song, Karaoke, Pliki MIDI zespolami od a do z, Joe DassinMarketing polityczny w teorii i praktyce - Andrzej Jabłoński, st. socjologia ściągi notki, NIESEGREGOWANE MATERIAŁY Z SOCJOLOGIIMcGinnis Alan Loy - Sztuka Motywacji, Prawo, polityka, ekonomia, Ekonomia, Reklama, zarządzanie, marketingMarszałek Nikodem - Biznesowa analiza czakramów, biznes i marketing, E- boki(nazwa chomika)Masterton Graham - Moc seksu - czyli co każda para wiedzieć powinna, biznes i marketing, E- boki(nazwa chomika)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrodi314.opx.pl
|