 |
   |
|
 |
melodie deszczem wygrywane, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 2 karty pracy
|
aaaaCzęsto usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.aaaa
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //-->.pos {position:absolute; z-index: 0; left: 0px; top: 0px;}kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 39, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamMelodie deszczem wygrywane1Przeczytaj wiersz.Deszczowy dzieńowanMżawkaychyczneieWfizbezszelestną mgiełkąspadła z nieba lekko, miękko,tak, że ze snu się nie zbudziłżaden ptak i żaden z ludzi.Po południu – bęc! – ulewa,chylą się już przed nią drzewa.Jakby biegło stado koni,hałas taki… kto je goni?Pada deszczyk, mży cichutko,ptakom jest na drzewach smutno.A na dachu wrona kracze:– Phi, to tylko kapuśniaczek!Pada deszczyk, mży cichutko,ptakom jest na drzewach smutno.acjaAsna dachu wrona kracze:duktycznaEpla– Kra! To tylko kapuśniaczek!Wtem w parapet rytmem nowymzaczął bić deszcz, deszcz wrześniowy.Wesolutkie jak dzwoneczki,kacjaduastycznaEplRześkie, świeże kropeleczki.2Podkreśl w wierszu nazwy deszczów. Zapisz je poniżej oddeszczu o najmniejszym nasileniu do deszczu o największymnasileniu.3Utwórz rodzinę wyrazów od wyrazu deszcz.deszczPublikacja bezpłatnaamiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegokacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 39, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................4acjadutkmatyczSprawdź,Eaenaile wyrazów w zadaniu 3 utworzyła osoba, która siedzimobok Ciebie. Napisz, o ile więcej lub mniej wyrazów udało się jejwymyślić.5owanychyczneieWfizPokoloruj tym samym kolorem rączki parasolek z wyrazami,które tworzą pary.przyjaciółkaacjaduktycznaEplaszawodywieczórwracaćcasześćukaycjznaEdlastpkózkaskracaćskrócićszóstywiozęzawódprzyjacielkozawiózłwieczorywrócićamiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 39, s.3KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizMelodie deszczem wygrywaneWpisz pod deszczomierzami, ile zebrało się w nich wody.Następnie policz, ile litrów wody zebrało się w sumie wewszystkich deszczomierzach.acjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEplOdpowiedź:We wszystkich deszczomierzach zebrały sięlitry wody.2Uzupełnij graf odpowiednimi liczbami.cami2l+22 l +30 l –13 l ++ 27 l27 l-2lPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 39, s.4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................Działkowcy zbierali deszczówkę3Wychzowanieniyczefdo podlewania ogrodów.Odczytaj z tabeli, kto ile zebrałdeszczówki, a następnie zaznaczto na odpowiednich beczkach.OsobaPani ZosiaPani OlaPan ArturPani MagdaZebranadeszczówka10 l25 l30 l30 l30 l252015105acjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEpl30 l25201510530 l25201510530 l252015105Pani ZosiaPani OlaPan ArturPani Magda4Ile półlitrowych kubków wody zmieści się w każdymz pojemników? Zapisz odpowiedź słownie.cami5l3l1lPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa II, pakiet 39, s.5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................5owanMamaychyczneieAdyWfizzaprosiła na podwieczorek 4 zaprzyjaźnionemałżeństwa. Poprosiła córkę, aby kupiła tyle litrów lodów, abykażde małżeństwo dostało ich w sumie pół litra. Ile litrów lodówmusi kupić Ada dla gości?acjaduktycznaEpOdpowiedź:lasAda musi kupićlodów.6caukaycjzndWykonajaEplastdziałania. Ułóż i zapisz do nich zadania.30 l – 20 l =13 l + 2 l =cami2l–1l=Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatna[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpies-bambi.htw.pl
|
|
 |
Odnośniki
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.Maryja, Religijne, Katechezy, Materiały katechetyczne i duszpasterskie, Katecheza, Dokumentacja do katechezy, Konspekty, nieposortowaneMetody badań ognioodporności materiałów budowlanych. Walas Grzegorz, Studia, studia mgr I semestr, I sem, 1 semestr II stopien, brylskaMetodyka Kowalczyk, Metodyka pracy socjalnej KowalczykMatematyka Zbiór Zadań dla uczniów gimnazjum (rozwiazania zadan) - Zofia Kujawa, 1. GimnazjumMajewski M - Podstawy ekonomii matematycznej, Przedmioty ścisłe, Ekonomia, EkonometriaMarketing polityczny w teorii i praktyce - Andrzej Jabłoński, st. socjologia ściągi notki, NIESEGREGOWANE MATERIAŁY Z SOCJOLOGIIMark's Mandarin for Beginners, st. socjologia ściągi notki, NIESEGREGOWANE MATERIAŁY Z SOCJOLOGIIMarcinkowska Hanna - Analiza matematyczna wykład, Nauka, analizaMetoda bezpośrednia i pośrednia Cash Flow, Studia - materiały, semestr 7, Zarządzanie, Marketing, Ekonomia, Finanse itpMajewski M - Macierze i wyznaczniki.Układy równań, Biologia Medycyna i nie tylko - Hasło UCZENIE !!!, Matematyka, Algebra i Geometria
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plexopolandff.htw.pl
|
|
|
 |
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.
|
|
|
|