Photo Rating Website
Strona początkowa Mateusz, Nowakowski, Bóg, Nauka
Marcin Zakowski konspekt EZ(1), AWF

aaaaCzęsto usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.aaaa [ Pobierz całość w formacie PDF ]

Temat : ZABAWA RUCHOWA  -  dbam o zdrowie

 

Zadanie główne :  Kształtowanie postawy prozdrowotnej

 

Cele :

Umiejętności: uczeń umie sprawnie pokonać tor gry

Wiadomości: uczeń wie jak dbać o zdrowie

Sprawność fizyczna: uczeń zwiększa swoją motoryczność,

                                  uczeń rozwija koordynację ruchową.

Postawy:  uczeń potrafi ćwiczyć w grupach, uczeń potrafi współpracować .

               

Przyrządy do zajęć: duże kostki do gry, szarfy w wielu kolorach, hula- hopy , kartki z rysunkami, szarfy

 

Czas zajęć:  45 minut

Miejsce:   sala gimnastyczna

Ilość uczniów: 14

Klasa: V

 

Prowadzący: Marcin Żakowski

 

 

Cykl Kolba

czas

Nazwa ćwiczenia

Czynności prowadzącego

Uwagi

Czynności organizacyjno- porządkowe

3 minuty

- zbiórka

-sprawdzenie obecności

 

 

- przywitanie, podanie tematu zajęć

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doświadczenia

     2 minuty

 

 

 

 

 

7 minut

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  23

minuty

  

  Berek „ kibelek ”

 

 

 

Ćwiczenia w truchcie:

- krążenia PR , LR w przód i w    tył

- skip A i C

- przeplatanka

- krok odstawno dostawny

- cwał bokiem

- wieloskoki

 

Ćwiczenia w miejscu:

- krążenia ramion w przód i w tył

- skłon tyłowia w przód

- krążenia bioder

- krążenia głowy w przód, w bok i w tył

- stretching całego ciała

 

 

 

Zabawa ruchowa

  

„ dbam o zdrowie”

 

plansza do zabawy ułożona z kół hula – hop.

Jedno koło to jedno pole, dzieci podzielone na pary mają zadanie pokonać tor rzucając kostką do gry tak jak w grze planszowej. Pola pokonują skacząc obunóż do przodu. Na wybranych polach są oznaczenia na kartkach z punktami [+, - ] opisane także symbolem np.

Mc. Donalds = - 3 pkt,  jabłko =       +2pkt oraz pola specjalne takie jak np. papierosy = 3 pola wstecz. Pierwsza para na mecie dodatkowo 5 pkt, druga 3pkt, trzecia 1 pkt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

-wyznaczenie berka

 

 

 

- podaje komendy i kolejność wykonywanych ćwiczeń

 

 

 

- nauczyciel kontroluje czynności jakie wykonują dzieci podczas ćwiczeń

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nauczyciel kontroluje wykonywanie zadań przez dzieci, czuwa nad bezpieczeństwem.

Nauczyciel wraz z osobami niećwiczącymi kontrolują i zapisują punkty.

 

 

 

 

 

 

Nauczyciel sprawdza poprawność wykonywania ćwiczeń przez uczni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tor jest rozstawiony na całej sali gimnastycznej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Refleksja i dyskusja

 

 

 

 

 

5 min

 

W siadzie skrzyżnym omówienie wyników oraz poszczególnych pól z gry.

 

Nauczyciel rozpoczyna rozmowę, tłumaczy jeśli trzeba.

 

 

Pogłębianie, korekta wiedzy

 

Własne eksperymentowanie

 

 

5 min

- zbiórka

-podsumowanie zajęć

- pogadanka

-pożegnanie

- uzupełnienie wiadomości  o kształtowaniu postawy prozdrowotnej, zachęcenie do stosowania postawy na co dzień.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- nauczyciel chwali uczniów za zaangażowanie w zajęcia i poprawność wykonanych ćwiczeń

 

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pies-bambi.htw.pl
  • Odnośniki
    Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.
    Marcin Glicz - Prawo międzynarodowe prywatne, Prawo prywatne międzynarodowe
    Marcin Martyniuk - test materiałowy, Inżynieria Środowiska [PW], sem 2, Materiałoznawstwo, test materiałowy
    Marcin Swietlicki - poezja, poezja
    Marcin spr 2, Studia budownictwo pierwszy rok, Chemia budowlana, Chemia budowlana, Nowy folder (3), Moje sprawozdanie
    Marcin - Program Nauczania z Dydaktyki, STUDIA, Dydaktyka
    Marcinkowska Hanna - Analiza matematyczna wykład, Nauka, analiza
    Marcin Pawlak - Sterowniki Programowalne, PLC, plcc, PLC I
    Marcin-Surowski-Austriacka-szkoła-ekonomii-wobec-cykli-koniunkturalnych-i-kryzysów-gospodarczych, Ekonomia, M
    Marcin Krzywda - GPW II - Papiery Wartościowe w praktyce, INWESTYCJE,FIRMA,GIELDA, GIEŁDA
    Marcin Król - Fatalny urok demokracji, Politologia, Politologia III, Teksty&Prace
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.

    Designed By Royalty-Free.Org