|
|
|
|
Majewski Czas Na E-Biznes, NAUKA, B I Z N E S Ekonomia
|
aaaaCzęsto usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.aaaa
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment pełnej wersji pod tytułem: Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, Darmowa publikacja dostarczona przez Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z © Copyright for Polish edition by Data: 10.09.2007 Tytuł: Czas Na E-Biznes (fragment utworu) Autor: Piotr Majewski Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Korekta: Anna Popis-Witkowska Skład: Anna Popis-Witkowska Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o. o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: EMAIL: Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI PODSTAWOWE POJĘCIA W E-BIZNESIE ........................................ 16 E-biznes ............................................................................................................. 16 16 Pasywny dochód ................................................................................................. 17 Web design ......................................................................................................... 18 Witryna biznesowa ............................................................................................. 19 B2B ..................................................................................................................... 19 B2C ..................................................................................................................... 20 E-commerce ...................................................................................................... 20 Sklep internetowy .............................................................................................. 20 Programy partnerskie ........................................................................................ 21 Aukcje internetowe ............................................................................................ 22 Marketing ........................................................................................................... 23 E-marketing ....................................................................................................... 25 M-marketing ...................................................................................................... 25 Push marketing .................................................................................................. 25 Pull marketing ................................................................................................... 25 Badania marketingowe ...................................................................................... 26 Reklama ............................................................................................................. 26 Branding ............................................................................................................. 27 Marketing wirusowy .......................................................................................... 27 Wyszukiwarka internetowa ............................................................................... 28 Katalog internetowy .......................................................................................... 29 Publicity ............................................................................................................. 29 Public Relations ................................................................................................. 29 Copywriting ....................................................................................................... 30 Direct mail ......................................................................................................... 30 Direct marketing ................................................................................................ 31 E-mailing ............................................................................................................ 31 Spam ................................................................................................................... 31 Elektroniczne publikacje ................................................................................... 33 E-zin ................................................................................................................... 33 Newsletter .......................................................................................................... 34 E-book ................................................................................................................ 34 Literatura podstawowa ...................................................................................... 35 Literatura uzupełniająca ................................................................................... 35 Miejsca w sieci, warte odwiedzenia, związa ne z tematem wykładu ................ 36 .............................. 38 ............................................................................................................... 38 ............................................................................................................. 39 ............................................................................................................. 39 Idea... ................................................................................................................. 41 Czas ................................................................................................................... 42 Praca ................................................................................................................. 43 ........................................................................................................... 44 ........................................................................................................ 45 ................................................................................................ 45 Idea ................................................................................................................... 45 ........................................................................................................... 46 ................................................................................................. 46 ................................................................................................. 46 ........................................................................................ 47 ................................................................................................... 47 .............................................................................................................. 48 DZIESIĘĆ ULUBIONYCH STRATEGII JAYA ABRAHAMA ............... 50 STRATEGIA 1: Strategia Panteonu .................................................................. 50 STRATEGIA 2: Symbiotyczna Współpraca ....................................................... 51 STRATEGIA 3: Strategia Przewodzenia ............................................................ 51 STRATEGIA 4: Marketing Sekwencyjny .......................................................... 52 STRATEGIA 5: Bezwarunkowa Gwarancja Satysfakcji ................................... 53 STRATEGIA 6: Polecanie .................................................................................. 54 STRATEGIA 7: Edukowanie klientów .............................................................. 55 STRATEGIA 8: Pozycjonowanie siebie jako Eksperta ..................................... 56 STRATEGIA 9: Potężny Case Study .................................................................. 57 STRATEGIA 10: Oparcie się na osobach sławnych .......................................... 57 ........................... 58 ........................................................................................... 59 Wizja ............................................................................................................. 60 ......................................................................................................... 61 ........................................................................................................... 63 ....................................................................................................... 63 ................................................................................................................ 64 MODELE E-BIZNESU ....................................................................... 65 Cztery sposoby robienia pieniędzy w Internecie ............................................. 65 Witryny, które dostarczają tradycyjnej informacji .................................. 66 1. Witryny, które dostarczają informacji nagromadzonej w wyniku współpracy ..................................................................................................... 67 przy użyciu programu serwera witryny ........................................................ 68 Witryny, które utworzyły standard pozwalający konsumentom na zapytywanie różnych baz danych ................................................................. 69 Podsumowanie .............................................................................................. 70 Sześć internetowych modeli zwrotów z inwestycji ........................................... 71 Budowanie świadomości marki .................................................................... 72 Marketing bezpośredni ................................................................................. 74 Sprzedaż w Internecie ................................................................................... 75 Obsługa klienta .............................................................................................. 76 Badania rynkowe ........................................................................................... 77 Działalność wydawnicza i usługi ................................................................... 78 Podsumowanie .............................................................................................. 78 MĄDRE STRATEGIE W E-COMMERCE ................................................... 79 Back-end ............................................................................................................ 79 Czym są produkty dopełniające? .................................................................. 79 Metod(a/y) na sukces ........................................................................................ 81 Kilka rad, aby nie pożałować ........................................................................ 83 „Ale ja nie mam produktu dopełniającego” ................................................. 83 Up-selling i cross-selling ................................................................................... 84 Cross-selling .................................................................................................. 84 Up-selling ...................................................................................................... 85 W małej skali na przykładzie giganta .......................................................... 85 Trzy najważniejsze zasady ............................................................................ 86 ............................................................................... 88 .................................................................. 89 ................................................................................. 89 ............................................................................................ 91 .............................................................................................. 91 ........................................................ 94 ................................................................................................................. 9 4 NAJPIERW POZNAJ SWOJEGO KLIENTA ...................................... 95 Kim jest Twój idealny klient? ............................................................................ 95 Jakich korzyści Twoi klienci oczekują ............................................................. 96 5 pytań na wagę złota .................................................................................... 98 BRANDING I POZYCJONOWANIE ................................................. 106 ŚWIADOMOŚĆ MARKI NICZEGO NIE ZAŁATWIA ........................ 109 2. 3. Witryny, które dostarczają usługi 4. DZIAŁALNOŚCI [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpies-bambi.htw.pl
|
|
|
Odnośniki
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.Matthews Robert A. - Naukowe podstawy prawa Murphy'ego, Biznes, Matthews Robert A. - Naukowe podstawy prawa Murphy'egoMarshall 2, studia, ekonomia uek, marshallMarketing max, ● STUDIA EKONOMICZNO-MENEDŻERSKIE (SGH i UW), marketingMarcinkowska Hanna - Analiza matematyczna wykład, Nauka, analizaMalinowski 33-144, Nauka, Kulturoznawstwo, Teoria kulturyMateriały inżynierskie i projektowanie materiałowe Dobrzański Leszek DOWNLOAD, NaukaMetoda osiemnastu struktur wyrazowych w pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Struktura 5, NaukaMetoda bezpośrednia i pośrednia Cash Flow, Studia - materiały, semestr 7, Zarządzanie, Marketing, Ekonomia, Finanse itpMarek Kozłowski- Ekonomia moralności- jak praca nad sobą tworzy wartość, ♦SECRET garden ♦, ●Filozofia, ►RóżneMatryca Studium przypadku NB E 3Rok s5 Chełchowska Ewa, EKONOMIA 3 SEMESTR ZIM
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimikimi.opx.pl
|
|
|
|
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.
|
|
|
|