Photo Rating Website
Strona początkowa Mateusz, Nowakowski, Bóg, Nauka
Majewski Czas Na E-Biznes, NAUKA, B I Z N E S Ekonomia

aaaaCzęsto usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.aaaa [ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
© Copyright for Polish edition by
Data: 10.09.2007
Tytuł: Czas Na E-Biznes (fragment utworu)
Autor: Piotr Majewski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
PODSTAWOWE POJĘCIA W E-BIZNESIE
........................................
16
E-biznes
.............................................................................................................
16
16
Pasywny dochód
.................................................................................................
17
Web design
.........................................................................................................
18
Witryna biznesowa
.............................................................................................
19
B2B
.....................................................................................................................
19
B2C
.....................................................................................................................
20
E-commerce
......................................................................................................
20
Sklep internetowy
..............................................................................................
20
Programy partnerskie
........................................................................................
21
Aukcje internetowe
............................................................................................
22
Marketing
...........................................................................................................
23
E-marketing
.......................................................................................................
25
M-marketing
......................................................................................................
25
Push marketing
..................................................................................................
25
Pull marketing
...................................................................................................
25
Badania marketingowe
......................................................................................
26
Reklama
.............................................................................................................
26
Branding
.............................................................................................................
27
Marketing wirusowy
..........................................................................................
27
Wyszukiwarka internetowa
...............................................................................
28
Katalog internetowy
..........................................................................................
29
Publicity
.............................................................................................................
29
Public Relations
.................................................................................................
29
Copywriting
.......................................................................................................
30
Direct mail
.........................................................................................................
30
Direct marketing
................................................................................................
31
E-mailing
............................................................................................................
31
Spam
...................................................................................................................
31
Elektroniczne publikacje
...................................................................................
33
E-zin
...................................................................................................................
33
Newsletter
..........................................................................................................
34
E-book
................................................................................................................
34
Literatura podstawowa
......................................................................................
35
Literatura uzupełniająca
...................................................................................
35
Miejsca w sieci, warte odwiedzenia, związa
ne
z tematem wykładu
................
36
..............................
38
...............................................................................................................
38
.............................................................................................................
39
.............................................................................................................
39
Idea...
.................................................................................................................
41
Czas
...................................................................................................................
42
Praca
.................................................................................................................
43
...........................................................................................................
44
........................................................................................................
45
................................................................................................
45
Idea
...................................................................................................................
45
...........................................................................................................
46
.................................................................................................
46
.................................................................................................
46
........................................................................................
47
...................................................................................................
47
..............................................................................................................
48
DZIESIĘĆ ULUBIONYCH STRATEGII JAYA
ABRAHAMA
...............
50
STRATEGIA 1: Strategia Panteonu
..................................................................
50
STRATEGIA 2: Symbiotyczna Współpraca
.......................................................
51
STRATEGIA 3: Strategia Przewodzenia
............................................................
51
STRATEGIA 4: Marketing Sekwencyjny
..........................................................
52
STRATEGIA 5: Bezwarunkowa Gwarancja
Satysfakcji
...................................
53
STRATEGIA 6: Polecanie
..................................................................................
54
STRATEGIA 7: Edukowanie klientów
..............................................................
55
STRATEGIA 8: Pozycjonowanie siebie jako
Eksperta
.....................................
56
STRATEGIA 9: Potężny Case Study
..................................................................
57
STRATEGIA 10: Oparcie się na
osobach
sławnych
..........................................
57
...........................
58
...........................................................................................
59
Wizja
.............................................................................................................
60
.........................................................................................................
61
...........................................................................................................
63
.......................................................................................................
63
................................................................................................................
64
MODELE E-BIZNESU
.......................................................................
65
Cztery sposoby robienia pieniędzy w
Internecie
.............................................
65
Witryny, które dostarczają tradycyjnej informacji
..................................
66
1.
Witryny, które dostarczają informacji nagromadzonej w
wyniku
współpracy
.....................................................................................................
67
przy użyciu programu serwera witryny
........................................................
68
Witryny, które utworzyły standard pozwalający konsumentom na
zapytywanie różnych baz danych
.................................................................
69
Podsumowanie
..............................................................................................
70
Sześć internetowych modeli zwrotów z
inwestycji
...........................................
71
Budowanie świadomości marki
....................................................................
72
Marketing bezpośredni
.................................................................................
74
Sprzedaż w Internecie
...................................................................................
75
Obsługa klienta
..............................................................................................
76
Badania rynkowe
...........................................................................................
77
Działalność wydawnicza i usługi
...................................................................
78
Podsumowanie
..............................................................................................
78
MĄDRE STRATEGIE
W
E-COMMERCE
...................................................
79
Back-end
............................................................................................................
79
Czym są produkty dopełniające?
..................................................................
79
Metod(a/y) na sukces
........................................................................................
81
Kilka rad, aby nie pożałować
........................................................................
83
„Ale ja nie mam produktu dopełniającego”
.................................................
83
Up-selling i cross-selling
...................................................................................
84
Cross-selling
..................................................................................................
84
Up-selling
......................................................................................................
85
W małej skali na przykładzie giganta
..........................................................
85
Trzy najważniejsze zasady
............................................................................
86
...............................................................................
88
..................................................................
89
.................................................................................
89
............................................................................................
91
..............................................................................................
91
........................................................
94
.................................................................................................................
9
4
NAJPIERW POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
......................................
95
Kim jest Twój idealny klient?
............................................................................
95
Jakich korzyści Twoi klienci oczekują
.............................................................
96
5 pytań na wagę złota
....................................................................................
98
BRANDING I POZYCJONOWANIE
.................................................
106
ŚWIADOMOŚĆ MARKI NICZEGO NIE ZAŁATWIA
........................
109
2.
3.
Witryny, które dostarczają usługi
4.
DZIAŁALNOŚCI
 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pies-bambi.htw.pl
  • Odnośniki
    Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.
    Matthews Robert A. - Naukowe podstawy prawa Murphy'ego, Biznes, Matthews Robert A. - Naukowe podstawy prawa Murphy'ego
    Marshall 2, studia, ekonomia uek, marshall
    Marketing max, ● STUDIA EKONOMICZNO-MENEDŻERSKIE (SGH i UW), marketing
    Marcinkowska Hanna - Analiza matematyczna wykład, Nauka, analiza
    Malinowski 33-144, Nauka, Kulturoznawstwo, Teoria kultury
    Materiały inżynierskie i projektowanie materiałowe Dobrzański Leszek DOWNLOAD, Nauka
    Metoda osiemnastu struktur wyrazowych w pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Struktura 5, Nauka
    Metoda bezpośrednia i pośrednia Cash Flow, Studia - materiały, semestr 7, Zarządzanie, Marketing, Ekonomia, Finanse itp
    Marek Kozłowski- Ekonomia moralności- jak praca nad sobą tworzy wartość, ♦SECRET garden ♦, ●Filozofia, ►Różne
    Matryca Studium przypadku NB E 3Rok s5 Chełchowska Ewa, EKONOMIA 3 SEMESTR ZIM
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imikimi.opx.pl
  • Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.

    Designed By Royalty-Free.Org