|
|
|
|
Majewski Piotr Czas Na E-Biznes, NAUKA, B I Z N E S Ekonomia
|
aaaaCzęsto usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.aaaa
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment pełnej wersji całej publikacji. Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji . Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez NetPress Digital Sp. z o.o., operatora . Zabronione s¹ jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej od-sprzeda¿y, zgodnie z . Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie internetowym Niniejszy ebook jest własnością prywatną . Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie, oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli . © Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl Data: 10.09.2007 Tytuł: Czas Na E-Biznes Autor: Piotr Majewski Wydanie I ISBN: 978-83-7521-336-2 Projekt okładki: Marzena Osuchowicz Korekta: Anna Popis-Witkowska Skład: Anna Popis-Witkowska Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Netina Sp. z o. o. ul. Daszyńskiego 5 44-100 Gliwice WWW: www.ZloteMysli.pl EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. SPIS TREŚCI PODSTAWOWE POJĘCIA W E-BIZNESIE ........................................16 E-biznes .............................................................................................................16 Biznesplan ..........................................................................................................16 Pasywny dochód .................................................................................................17 Web design .........................................................................................................18 Witryna biznesowa .............................................................................................19 B2B .....................................................................................................................19 B2C .....................................................................................................................20 E-commerce ......................................................................................................20 Sklep internetowy ..............................................................................................20 Programy partnerskie ........................................................................................21 Aukcje internetowe ............................................................................................22 Marketing ...........................................................................................................23 E-marketing .......................................................................................................25 M-marketing ......................................................................................................25 Push marketing ..................................................................................................25 Pull marketing ...................................................................................................25 Badania marketingowe ......................................................................................26 Reklama .............................................................................................................26 Branding .............................................................................................................27 Marketing wirusowy ..........................................................................................27 Wyszukiwarka internetowa ...............................................................................28 Katalog internetowy ..........................................................................................29 Publicity .............................................................................................................29 Public Relations .................................................................................................29 Copywriting .......................................................................................................30 Direct mail .........................................................................................................30 Direct marketing ................................................................................................31 E-mailing ............................................................................................................31 Spam ...................................................................................................................31 Elektroniczne publikacje ...................................................................................33 E-zin ...................................................................................................................33 Newsletter ..........................................................................................................34 E-book ................................................................................................................34 Literatura podstawowa ......................................................................................35 Literatura uzupełniająca ...................................................................................35 Miejsca w sieci, warte odwiedzenia, związa ................36 CZTERY KLUCZOWE ELEMENTY W BIZNESIE ..............................38 Prawo 1 ...............................................................................................................38 Prawo 2 .............................................................................................................39 Prawo 3 .............................................................................................................39 Idea... ..................................................................................................................41 ne z tematem wykładu Czas ....................................................................................................................42 Praca ..................................................................................................................43 Pieniądze ...........................................................................................................44 Czas i praca ........................................................................................................45 Idea, czas i praca ................................................................................................45 Idea ....................................................................................................................45 Idea i czas ...........................................................................................................46 Tylko pieniądze .................................................................................................46 Pieniądze i czas .................................................................................................46 Pieniądze, idea i czas ........................................................................................47 Podsumowanie ...................................................................................................47 Zadanie ..............................................................................................................48 DZIESIĘĆ ULUBIONYCH STRATEGII JAYA ABRAHAMA ...................................53 STRATEGIA 6: Polecanie ..................................................................................54 STRATEGIA 7: Edukowanie klientów ..............................................................55 STRATEGIA 8: Pozycjonowanie siebie jako Satysfakcji .....................................56 STRATEGIA 9: Potężny Case Study ..................................................................57 STRATEGIA 10: Oparcie się na Eksperta ..........................................57 STRATEGIA – SIŁA, KTÓRA PROWADZI BIZNES ...........................58 Strategiczny trójkąt ...........................................................................................59 Wizja ..............................................................................................................60 Strategia .........................................................................................................61 Taktyki ...........................................................................................................63 Programy .......................................................................................................63 Książki ................................................................................................................64 MODELE E-BIZNESU .......................................................................65 Cztery sposoby robienia pieniędzy w sławnych Internecie .............................................65 Witryny, które dostarczają tradycyjnej informacji ..................................66 współpracy .....................................................................................................67 3. wyniku przy użyciu programu serwera witryny ........................................................68 4. zapytywanie różnych baz danych .................................................................69 Podsumowanie ..............................................................................................70 Sześć internetowych modeli zwrotów z ...........................................71 Budowanie świadomości marki ....................................................................72 Marketing bezpośredni .................................................................................74 Sprzedaż w Internecie ...................................................................................75 Obsługa klienta ..............................................................................................76 inwestycji ...............50 STRATEGIA 1: Strategia Panteonu ..................................................................50 STRATEGIA 2: Symbiotyczna Współpraca .......................................................51 STRATEGIA 3: Strategia Przewodzenia ............................................................51 STRATEGIA 4: Marketing Sekwencyjny ..........................................................52 STRATEGIA 5: Bezwarunkowa Gwarancja osobach 1. 2. Witryny, które dostarczają informacji nagromadzonej w Witryny, które dostarczają usługi Witryny, które utworzyły standard pozwalający konsumentom na [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpies-bambi.htw.pl
|
|
|
Odnośniki
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.Matthews Robert A. - Naukowe podstawy prawa Murphy'ego, Biznes, Matthews Robert A. - Naukowe podstawy prawa Murphy'egoMarshall 2, studia, ekonomia uek, marshallMarketing max, ● STUDIA EKONOMICZNO-MENEDŻERSKIE (SGH i UW), marketingMarcinkowska Hanna - Analiza matematyczna wykład, Nauka, analizaMalinowski 33-144, Nauka, Kulturoznawstwo, Teoria kulturyMateriały inżynierskie i projektowanie materiałowe Dobrzański Leszek DOWNLOAD, NaukaMetoda osiemnastu struktur wyrazowych w pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Struktura 5, NaukaMetoda bezpośrednia i pośrednia Cash Flow, Studia - materiały, semestr 7, Zarządzanie, Marketing, Ekonomia, Finanse itpMarek Kozłowski- Ekonomia moralności- jak praca nad sobą tworzy wartość, ♦SECRET garden ♦, ●Filozofia, ►RóżneMatryca Studium przypadku NB E 3Rok s5 Chełchowska Ewa, EKONOMIA 3 SEMESTR ZIM
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plniecoinny.xlx.pl
|
|
|
|
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.
|
|
|
|