 |
   |
|
 |
Marketing Wprowadzenie - Kotler Philip, Biznes i ekonomia
|
aaaaCzęsto usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.aaaa
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //-->.pos {position:absolute; z-index: 0; left: 0px; top: 0px;} Marketing Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary Jak ściągnąć Marketing Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutaj2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.3. Ciesz się Marketing Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary na swoim komputerze:)Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketinguniż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowcauniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykachbranżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą istrategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedziniemarketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autoróww dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. Wksiążce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennychwarunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznejsytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na tensektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi,eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portalespołecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacjimarketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich iinteraktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramachktórej specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej,kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowanew marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającegona prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawaforma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej ipozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. POBIERZ Marketing Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary TERAZ![ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpies-bambi.htw.pl
|
|
 |
Odnośniki
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.Matthews Robert A. - Naukowe podstawy prawa Murphy'ego, Biznes, Matthews Robert A. - Naukowe podstawy prawa Murphy'egoMarshall 2, studia, ekonomia uek, marshallMarketing polityczny w teorii i praktyce - Andrzej Jabłoński, st. socjologia ściągi notki, NIESEGREGOWANE MATERIAŁY Z SOCJOLOGIIMarek Kozłowski- Ekonomia moralności- jak praca nad sobą tworzy wartość, ♦SECRET garden ♦, ●Filozofia, ►RóżneMatryca Studium przypadku NB E 3Rok s5 Chełchowska Ewa, EKONOMIA 3 SEMESTR ZIMMatematyka w zadaniach dla wyższych zawodowych uczelni ekonomicznych Maria Nykowska, Dla dzieci, młodzieżyMarek Ćwiklicki Zarządzanie podmiotami ekonomii społecznej 2008, Psychologia i socjologiaMaliszewski Jacek Ekonometryczna analiza zmiennosci FOREX, Inne, G I E Ł D AMeody rekrutacji dr Czarnecka Wójcik, Uniwersytet Ekonomiczny KatowiceMcMaken Lee-Kuan-Yew-zmarł, Ekonomia, M
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plniecoinny.xlx.pl
|
|
|
 |
Często usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.
|
|
|
|