aaaaCzęsto usiłujemy ukryć nasze uczucia przed tymi, którzy powinni je poznać.aaaa
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Blokada prezentacji numeru linii wywołującej
(CLIR)
PROJEKT
Wykonanie: Marek Kamianowski
Spis treści
Wstęp
Usługa dostępna jest we wszystkich sieciach telefonii. W zależności od operatora telekomunikacyjnego, funkcja CLIR może być płatna lub darmowa. Usługa CLIR polega na tym, że osobie, do której dzwonimy, nie wyświetli się numer naszego telefonu.
ZałożeniaZałożenia dotyczące przyjętej numeracji
Numery należące do ujętej w projekcie strefy numeracyjnej mają postać 75XXXXXXX.
Założenia dotyczące rodzaju rozpatrywanych połączeń
W niniejszym projekcie rozpatrywane są połączenia realizowane w ramach jednej centrali należące do jednej strefy numeracyjnej wymienionej w pkt. 2.1.
Założenia dotyczące zarządzania usługą
Tabela 1 Aktywacja oraz dezaktywacja usługi
Aktywacja usługi
*01*#
Dezaktywacja usługi
*02#
Status usługi
*00#
Deklaracja użytych czasów
Tabela 2 Deklaracja użytych czasów
Oznaczenie czasu
Czas trwania [s]
t1
10
t2
30
t3
40
t4
45
t5
20
Opisy stanów zawartych w projekcie
Tabela 2 Opis stanów
Nr
Nazwa stanu
Opis
0
Wolny
Słuchawka aparatu odłożona.
0’
Wolny z aktywną usługą
Słuchawka aparatu odłożona. Abonent ma włączoną usługę.
1
Oczekiwanie na 1 znak
Podniesiona słuchawka. Włączony odbiornik cyfr oraz sygnał zgłoszenia. Centrala czeka na pierwszej cyfry numeru
2
Oczekiwanie na kolejny znak
Podniesiona słuchawka. Włączony odbiornik cyfr. Po przeanalizowaniu poprzedniego znaku centrala czeka na kolejny
3
Sygnał zajętości
Włączony nadajnik sygnału zajętości, Informujący o jakimś błędzie.
4
Blokada
Blokada spowodowana brakiem reakcji abonenta przez określony czas. Blokada aktywna do odłożenia słuchawki.
6
Oczekiwanie na odpowiedź
W trakcie zestawiania połączenia centrala oczekuje sygnału gotowości na połączenie od strony abonenta wywoływanego.
7
Dzwonienie A
Włączony sygnał dzwonienia. Oczekiwanie na odebranie połączenia przez abonenta B
8
Dzwonienie B
Włączony prąd dzwonienia. Dzwonek aparatu informuje abonenta B o przychodzącym połączeniu. Oczekiwanie na odebranie połączenia.
9
Rozmowa
Zestawione połączenia pomiędzy abonentami A i B. Trwająca rozmowa. Włączona taryfikacja.
10
Komunikat o aktywności usługi
Włączony komunikat głosowy informujący przez zadany czas abonenta o aktywności usługi.
11
Komunikat o nieaktywności usługi
Włączony komunikat głosowy informujący przez zadany czas abonenta o nieaktywności usługi.
PROJEKT
str. 4
[ Pobierz całość w formacie PDF ]zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plpies-bambi.htw.pl